10 Ekim 2010

Ben biraz...

"Ben biraz titizimdir!"

Bu cümleyi çok duyuyorum. Bazı hem cinslerim kendini bu cümleyle özetleyiveriyor...

Ya bunun birazı olur mu?

Hiç unutmuyorum, saçları yağdan tutam tutam olmuş bir kadın, gözümün bebeğine baka baka "ben biraz titizimdir de" dedi bir kaç yıl önce... Bir şey söylemedim ama herhalde gözbebeklerim bir saçına bir gözüne gidip gelmiştir...

Mesela kadınlar tuvaletini düşünün... Klozet kapağının üzeri damlacık doludur, klozetin içini tuvalet kağıdı doldurmuştur ve sifonu çekmeye gerek görmemiştir... Öylece bırakır çıkar... Sorsanız "ben biraz titizimdir"...

Genel tuvaletlere girdiğimde evimdeki gibi bırakmaya nasıl dikkat ediyorum bilseniz. Arkamdan biri gelirse diye...

Mesela dün sabah geleneksel cumartesi kahvaltısı için Zamane Kahvesi'ne gittik. Tuvalete gittim. Biri dolu diğerine girdim. Diğeri ben içerdeyken boşaldı ama tuvaleti terkederken aklım çıktı. "ya diğeri kötü bırakıldıysa, ya benden bilirlerse" diye...

Ne yapayım ben biraz titizim :))

Hiç yorum yok: