3 Eylül 2006

vatana ihanet??? Pardon kime dediniz?

Şık cümleler, yüksek perdeden nutuklar, bir cümleyi 3-5 kere değişik biçimlerde söylemeler, ben dedim oldu havaları...
Bunların hepsi boş.. Hepsinin içi de boş...
Konuşulanları metin halinde alın okuyun... Ne kadar inandırıcı, ne kadar akılcı?
Hangi menfaat? Gönderirsek büyük devlet olurmuşuz sözleri...
Çocuk muyuz biz?
El etek öpen miyiz?
Evet efendim, sepet efendimci miyiz?
Bu kadar kolay mıyız?
Bu kadar cahil miyiz?
Anlama eşiğimiz bu kadar düşük mü?
Kale arkasından maç izlemek ya da izlememek! Bütün mesele bu kadar basit mi?
Meğer kişi herkesi kendi gibi bilirmiş sözünü boşuna yazmamışlar...
Adam gibi çıkıp olayı sahiplenselerdi, adam gibi çıkıp nedenlerini-sonuçlarını anlatsalardı bu kıyamet kopmayacaktı belki de... Bu güvensizlik oluşmayacaktı.
Ama o kadar ısmarlama, o kadar aceleci, o kadar yangından mal kaçırma usulünde yapılıyor ki konuşmalar...
Ben söyleyeyim...
Anlatılanlara inanmıyorum. Güvenmiyorum. Büyük devlet olmakla, kale arkasından maç izlemeyi aynı kefeye koyamıyorum.
İşte bu nedenle söylenen ihanet lafının da aynen iade edileceğini düşünüyorum. Kim mi iade edecek?
Tabi ki TARİH...

Hiç yorum yok: